Nieważne czy brunet, czy blondyn, Mała. Osobowość się liczy!

 

separator_M_01

 

Osobowość marki

Osobowość marki przydaje się bardzo nie tylko do planowania długookresowej strategii. Jasna odpowiedź na pytanie „kim byłaby moja marka, gdyby była człowiekiem?” pozwala na przykład bez bólu głowy delegować pracę w przestrzeni social media nawet nieopierzonym praktykantom. U nas na przykład fanpage prowadzi ten powyżej…

Szczerość

Szczera marka nie buja w obłokach, mocno stąpa po ziemi. Microsoft: tak, Multikino: nie.

Emocje

Emocjonalna marka generuje podniecenie, pobudza. Alfa Romeo: tak, Daewoo: nie.

Kompetencje

Można na tej marce polegać, ma wiedzę i nie odbija jej. IBM: tak, Xbox: nie.

Wyrafinowanie

Od skomplikowanych rytuałów po zadzieranie nosa. Bentley: tak, Volkswagen: nie.

Ostrość

Nie boję się ubrudzić, czasem rzucę mięsem. Jurek Owsiak: tak, Joanna Krupa: nie.

Potrzebujesz bardziej rozbudowanych analiz?
Napisz do nas i przekonaj się, jak możemy Ci pomóc!