Pani Kierowniczko, czy ja naprawiam?! Ja naprawiam cały czas!

 

separator_M_01

 

Warsztat marki

Strategia marki, program lojalnościowy czy planowanie kampanii reklamowej mogą się wydawać czarną magią. W wielu przypadkach są, dlatego spora część naszych klientów nie chce wiedzieć, co tam pichcimy w zamkniętych pokojach. Ale jeśli masz ochotę zajrzeć pod maskę, to nie krępuj się – rozwiń menu u góry lub wybierz jedną z poniższych ikon i poczytaj, jakie rzeczy robimy z markami.

Struktura marki

Struktura marki zapewnia kolejne poziomy odróżnienia się od konkurencji… 
czytaj dalej →

Programy lojalnościowe

Struktura nagród w programie lojalnościowym to dużo więcej niż smycze i kubeczki…
czytaj dalej →

Aspekty marki

Zanim wybierzemy archetyp marki, budujemy jej obraz, bazując na sile dziesięciu aspektów…
czytaj dalej →

Archetypy marki

Jednym z narzędzi, których używamy do budowania marek są archetypy marki…
czytaj dalej →

Osobowość marki

Jasna odpowiedź na pytanie „kim byłaby moja marka, gdyby była człowiekiem?” pozwala na…
czytaj dalej →