Strategia marki, program lojalnościowy czy planowanie kampanii reklamowej mogą się wydawać czarną magią. W wielu przypadkach są, dlatego spora część naszych klientów nie chce wiedzieć, co tam pichcimy w zamkniętych pokojach. Ale jeśli masz ochotę zajrzeć pod maskę, to nie krępuj się – rozwiń menu u góry lub wybierz jedną z poniższych ikon i poczytaj, jakie rzeczy robimy z markami.
Struktura marki
Struktura marki zapewnia kolejne poziomy odróżnienia się od konkurencji…
czytaj dalej →
Programy lojalnościowe
Struktura nagród w programie lojalnościowym to dużo więcej niż smycze i kubeczki…
czytaj dalej →
czytaj dalej →
Aspekty marki
Zanim wybierzemy archetyp marki, budujemy jej obraz, bazując na sile dziesięciu aspektów…
czytaj dalej →
czytaj dalej →
Archetypy marki
Jednym z narzędzi, których używamy do budowania marek są archetypy marki…
czytaj dalej →
czytaj dalej →
Osobowość marki
Jasna odpowiedź na pytanie „kim byłaby moja marka, gdyby była człowiekiem?” pozwala na…
czytaj dalej →
czytaj dalej →